zondag, november 29, 2009

Weer een stapje verder



Update:


Inmiddels is de Baileybrug helemaal klaar en is opgenomen in de vaste baan.
Op de foto is de brug te bewonderen samen met de bestelde Bullit Mustang die inmiddels  keurig is geleverd door de firma Inaslot. Nog even gauw een Easy Fit decoder erin van Scalextric en gassen. Het is op Eastpark een snelle verschijning alleen de Viper kan hem qua rondetijden nog verbeteren. Inmiddels is de bijbehorende Dodge Charger RT uit de film ook als pre-order te bestellen, dus binnenkort zal de set wel compleet gemaakt moeten worden. 
De Mustang is prima gedetailleerd en goed afgewerkt.


De allernieuwste aanwinst, gekocht op de SLN beurs in Dordt, moet nog gechipped worden voordat hij zijn ronden kan gaan maken. Het is de Slot.it Nissan R390 GT1 Pre-qualifying. Deze moet het straks opgaan nemen tegen de Sauber C9 Mercedes, die trouwens ook nog gechipped moet worden.


4 opmerkingen:

Firefighter zei

Leuk om weer wat vorderingen te zien! Ik denk echter dat de Sauber geen partij zal zijn voor de Nissan. Mijn ervaring is in ieder geval dat de Nissans ruimschoots de snelste Slot.it wagens zijn die ik heb.

XFroggy zei

We zullen zien, ik moet nog decoders kopen voor de Slot.it wagens. Zodra dit gebeurt is en de decoders geïnstalleerd zijn moet ik maar eens kijken hoe de ronde tijden zijn.
Als er teveel verschil zit in de tijden is dat in ieder geval weer een goed excuus om en waardige tegenstander te vinden ( en dan natuurlijk voor zowel de Mercedes als de Nissan)

Firefighter zei

Voor de Mercedes moet je een andere Group C wagen hebben en voor de Nissan een F40 of een Mclaren F1 GTR vind ik. Hoe staat het met je baan?

XFroggy zei

Ik ben nu begonnen met de bouw van de pitboxen,
dat hast nog wel even duren, maar gelukkig kan ik tussendoof gewoon af en toe raven.
Ik heb inmiddels de decoders van slot.it besteld dus zodra die binnen zijn kan ik de mercedes en de Nissan gaan chippen. Ik ben benieuwd of de Nissan inderdaad veel smelled is vergeleken met de Mercedes.