dinsdag, oktober 27, 2009

Eastpark in aanbouw

Na lange tijd gaat het er toch van komen. Er komt een vaste slotracebaan. Gezien de ruimte wordt het geen grote baan, maar beter één baan dan geen baan zullen we maar zeggen

Het gaat een digitale Scalextric baan worden met 2 rechte wissels en 2 bochtwissels. Voor meer is (helaas) geen ruimte.
De tafel is inmiddels is aanbouw (onderframe van een Ikea tafel).
De aansturing van de baan zal middels een 6 car powerbase van scalextric gaan (C7030 versie 1.5) die ik gisteren gekocht heb van een medeslotracer.

2 opmerkingen:

Firefighter zei

Je brug ziet er mooi uit. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

XFroggy zei

Tja, dat zal inderdaad nog even knutselen worden. De grote wijkt af van de scalextric baandelen. Een apart baandeel zelf maken zie ik niet zo zitten dus moet de brug verbreed worden voor een standaar baandeel. Gezien de brug wil ik wel gebruik blijven maken van de bij de originele brug gebruikte constructie.
Hiervoor moet ik eerst op zoek naar gezicht materiaal .